100%driven is onderdeel van het UNICEF Marketing Automation team.

100%driven brengt extra kennis en capaciteit bij alle datagedreven marketing activiteiten bij UNICEF. Van strategische sessies tot de inrichting van de marketing automation tool. Structureel werken mee met het marketing automation-team.

Samen zetten we aan de hand van de inzichten uit de strategische sessie de roadmap naar succes op, we helpen daar waar nodig met de uitvoering in creatie, techniek en automatisering. En we trainen UNICEF collega's zodat zij de kennis hebben om een groot deel zelf te doen.

Past een scoremodel bij jou?

Veel marketing automation tools bieden een ingebouwd scoremodel. Dit model geeft prospects bij iedere klik een positieve of negatieve score. Met een bepaalde score is die prospect 'sales ready'. Dit concept kun je natuurlijk op veel meer plekken inzetten, behalve op het moment dat iemand onbekend binnenkomt. Daar hebben we het UNICEF-scoremodel voor gebouwd. Een berekend scoremodel gebaseerd op historisch gedrag.

Heb jij momenten in je klantreis waarin je de klant voor het eerst aanschrijft en wil je eigenlijk verschillende doelgroepen verschillende boodschappen geven? Bijvoorbeeld je boodschap voor een toekomstige A-klant versus een kleinere klant? Dan is een berekend scoremodel iets voor jou! We analyseren je historische cijfers, verrijken deze en geven een score. Op die manier krijg je een beter startpunt om een relatie mee op te bouwen.

We maken gebruik van functionele en analytische cookies. Meer hierover in onze privacy statement.