Interactieve e-mail i.p.v. poststuk.

Al jaren worden Porsche-rijders met een DM via de post uitgenodigd voor de jaarlijkse winterinspectie bij hun dealer. Het inspecteren van wintergevoelige punten als elektronica en de accu, bijvullen van vloeistoffen komen onder andere aan bod. Kan ook gelijk een klein krasje of deukje gerepareerd worden.

Hoewel we weten dat de respons op een poststuk vaak hoog is, werd dit contactmoment vervangen door een interactieve e-mail. Een e-mail met ‘plusjes’ op de header, waarbij zichtbaar is wat je allemaal kunt verbeteren voor jouw Porsche. Kliks in de e-mail landen op een prefilled landingspagina waardoor een afspraak met één druk op de knop is gemaakt.

Vaak haal je meer respons uit een poststuk dan uit een e-mail, maar deze interactieve e-mail met landingspagina zorgde ervoor dat de werkplaats weer helemaal volgeboekt zat. Heerlijk natuurlijk om KPI’s te overtreffen! En een mooi voorbeeld dat testen van andere middelen verrassend kan werken.

Porsche en 100%driven: één team, één doel.

100%driven is voor drie Porsche Centra een creatief en datagedreven verlengstuk van de marketingafdeling. Zo helpen we Porsche met customer journeys, SEO-analyses, e-mailmarketing, evenementen en alle andere activiteiten die op dat moment nodig zijn.

Wil jij ook meer capaciteit op jouw marketingafdeling?

100%driven zorgt voor extra kennis en capaciteit bij alle datagedreven marketing activiteiten voor drie Porsche centra. We zijn écht onderdeel van het Porsche marketingteam voor drie vestigingen. Zo maken we, samen met het interne team, Porsche klanten blij met persoonlijke en datagedreven communicatie, die je zelf ook zou willen ontvangen. Natuurlijk om de KPI’s van alle drie de Porsche Centra te overtreffen.

 

We maken gebruik van functionele en analytische cookies. Meer hierover in onze privacy statement.