Blijft de response op de direct mail achter? Stuur deze nog eens!
Blijft de response op de direct mail achter? Stuur deze nog eens!
Slechts 80% van de mensen open een direct mail, 20% van jouw doelgroep ziet het aanbod niet eens. Van de mensen die wel de enveloppe openen...
Pas je journeys aan op de nieuwe telecommunicatiewet
Pas je journeys aan op de nieuwe telecommunicatiewet
De telecommunicatiewet per 1 juli 2021 Wellicht heb je er niet zo bij stilgestaan dat je telefoonummers verzamelt voor telecommunicatie, totdat je vernam dat de telecommunicatiewet verandert en je niet zomaar iemand mag bellen. Hoe zit dat nu...
Met marketing automation bereik je jouw doelgroep nog beter!
Met marketing automation bereik je jouw doelgroep nog beter!
Laten we beginnen met de definitie van marketing automation. Net als met vele andere marketingtermen zijn hier meerdere definities voor....
Een Customer Data Platform (CDP), is dat wat voor mijn organisatie?
Een Customer Data Platform (CDP), is dat wat voor mijn organisatie?
Wat is een customer data platform Een customer data platform is een digitaal platform waarop verschillende relevante databronnen gekoppeld worden. Bijvoorbeeld een CRM-systeem, een e-mailtool, klantenservice software, een kassasysteem, productfeeds...
De Data Driven Talent Journey
De Data Driven Talent Journey
Data driven Employer Branding Employer Branding is natuurlijk niets meer en minder dan het creëren van merkvoorkeur binnen een specifiek gedefinieerde groep op de arbeidsmarkt....
Scoor beter met een scoremodel
Scoor beter met een scoremodel
Scoremodellen: twee manieren Het bouwen van een scoremodel kun je doen op twee manieren, statisch of dynamisch. 1. Statische scoremodellen Gebaseerd op bijvoorbeeld klantgegevens, extern ingekochte...
Vijf marketing tips om je online omzet een boost te geven
Vijf marketing tips om je online omzet een boost te geven
Marketing tip #1 Een nieuwsbrief met een header, footer en mooi opgemaakte boodschap, we ontvangen ze dagelijks. Vaak nadat iemand er enorm veel uren werk aan gehad heeft. Doe het...
In vijf stappen naar datagedreven marketingcampagnes
In vijf stappen naar datagedreven marketingcampagnes
Wat is datagedreven marketing? Laten we eerst beginnen met een stukje theorie. Dat is de manier van marketing bedrijven anno nu. Zowel op technisch als...
We maken gebruik van functionele en analytische cookies. Meer hierover in onze privacy statement.